tiistai 9. heinäkuuta 2013

Minä kasvatankin kartanoa

Saldo kohtaamisista eri ihmisten kanssa tällä viikolla:

Työkaveri: "Onneksi olkoon, milloinkas sinulla onkaan laskettu aika?"
Minä: "Marraskuussa."
Työkaveri: "Herranen aika, miten sinä OLETKIN noin VALTAVA?".

Naapuri 1: "Milloin teidän perheenlisäys on syntymässä?"
Minä: "Marraskuun lopulla olisi tulossa."
... Naapuri 1: "Oo-kei. Oletkos ihan varma, että siellä on vaan yksi tulossa?"

Naapuri 2: "Milläs viikolla sinä oletkaan, 30mikä?"
Minä: "19"
Naapuri 2: "Jaa. Niin. Minun tyttäreni laitettiin viikolla yhdeksän tutkimuksiin, kun hänellä oli jo niin iso maha. Kaksosethan siellä oli tulossa."

Naapuri 3:" Ihan selvä tyttö. Niinhän ne sanoo, että tyttö vie äidiltä kaikki muodot."

Juu. Onhan se. Iso maha. Iso maha, josta ollut jotenkin tosi ylpeä, kun viimein tähän on päästy. Tämä nyt ei kuitenkaan tunnu kauhean mukavalta.

Tänään on rv 19+5.

3 kommenttia:

  1. Laura, aivan ihana maha! Ole ylpeä, niin mäkin olen. :D

    VastaaPoista
  2. Omasin myös jättimahan, joka oli jo komeassa koossa alle rv 20. Viime kesänä moni päivitteli, että vasta talvellako se syntyy. Ei se tuntunut kauhean kivalta, että sitä suorastaan kauhisteltiin. Ja juurikin noilla sanoilla "onko siellä varmasti vain yksi" ja "sen on pakko olla tyttö, kun olet niin joka suuntaan levinnyt".
    Sulla on ihana masu!! <3 Ja eikö olekin ihanaa, että se näkyy!! Omalla kohdalla se oli loistavaa balsamia haavoille, kun moni äkkäsi, että "hei, teille taitaa tulla vauva". Oli niin mukavaa myöntää asia, kuin aiemmin oli saanut omaa muhkeuttaan perustella vain pelkäksi läskiksi.

    VastaaPoista
  3. Se oli onneksi yhden päivän harmistus, jolloin asiasta oikein kunnolla pahastui. Sitä tunsi olevansa kaikkien ihmisten arvostelun kohteena, ja varsinkin, kun on ollut itse niin ylpeä "saavutuksestaan". Niin pitkään sitä toivoi, että kroppa toimisi aivan kuin muilla, normaaleilla naisilla.

    Minä olen ylpeä itsestäni. Minä olen ylpeä mahastani, ja varsinkin minä olen ylpeä siitä pienestä ihmeestä, jota sisälläni kannan. Huudelkoot mitä huutelevat. Kukaan ei vie tätä meiltä pois. :)

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi!